2024. december 8., vasárnap

Indul a decemberi spotter lista!

A múlt hónap egyáltalán nem volt nevezhető gyengének ami a spotter gyűjteményem gyarapodását illeti. De úgy néz ki, hogy a december még ütősebb lesz! Megpróbálom úgy fotózni a repülőket, hogy még több sikeres fogásom legyen, és ezzel nem csak még jobban össze szokok a Nikonnal, hanem egyenesen túl is viszem a  múlt havi listát. Mivel élvezem, így ez nekem jó és remélhetőleg jó sok repülőgéppel tudom majd bővíteni a gyűjteményt. Ebben a bejegyzésben 20 repülőgépet zsúfoltam össze, és ebben akad egy kis repülőgép is, illetve kettő vatta új szekció ismét nyílik két új légitársaság számára. Szóval, idén decemberben már másfél éve, hogy erőteljesen űzöm a spotter hobbim áthaladózós részét és még mindig tudok teljesen új dolgokat elcsípni az égen. Remélem ez így is marad!

A sorozat első tagja a kezdőképen látható Ryanair 9H-QBG repülőgép, ami egy Boeing 737-8AS. Ez a repülő  Brusselsbe tartott és 10 973 méteren 819km/h sebességgel haladt át felettem.


A következő repülő egy Air France Airbus A320-214 repülőgép, az F-HEPI. Ez a gép éppen Parisba tartott és áthaladása közben 11 590 méteren 863km/h sebességgel közlekedett felettem.


Ezt pedig egy szekció nyitó repülőgép követi a sorozatban, amivel a Smartlynx számára nyílik útvonal a gyűjteményemben. Az ES-SAM regsiztrációra hallgató Airbus A320-232 repülőgép Viennaba tartott 10 676 méteren amikor megörökítettem és 819km/h sebességgel haladt a célja felé tovább.


A sorozat következő tagja már egy Wizz Air, a 9H-WBJ. Ez egy Airbus A320-231 repülőgép és Brussels felé haladt át felettem 10 973 méteren 774km/h sebességgel. A különlegesség ezen a repülőgépen a turbina burkolatán rejlik.


Majd ismét egy Qatar érkezett fölém, ez pedig az A7-ALY volt. Ez egy Airbus 350-941 repülőgép és szintén Londonba tartott amikor 12 192 méteren 907km/h sebességgel megörökítettem áthaladása közben.


Ezt követi a sorozatban egy Singapore Airlines, a 9V-SJC. Ez a repülőgép egy Airbus A350-941-es, és Singapore felé haladt éppen 11 278 méteren 870km/h sebességgel amikor elcsíptem.


A folytatást egy LOT hozta el, mégpedig egy Embraer E190STD repülőgéppel, az SP-LMG-vel. Ez a repülő  Belgradeba tartott és tőlem igen messzire haladt el 10 668 méteren 787km/h sebességgel Tiszakécske felett.


A sorozat következő gépe egy British Airways színeiben pompázó Boeing 787-8 Dreamliner, a G-ZBJF. Ez a repülőgép London felé haladt át felettem 10 192 méteren 889km/h sebességgel.


Ezek után ismét fölém repült egy Qatar Airways. Ez pedig már az  A7-BEW volt. Ez egy Boeing 777-3DZ(ER) repülőgép és 10 058 méteren 852km/h sebességgel közlekedett célja, doha felé amikor áthaladt felettem.


A folytatásban érkezett egy Georgian Airways. A számomra ritkaságnak tekinthető repülőgép egy Boeing 737-7CT repülőgép, és piszok mázlim volt vele, mert tőlem szintén messze, Nyársapát felett közlekedett a 4L-GTI, 11 582 méteren 845km/h sebességgel Vienna felé. Azonban a légkör kegyessége miatt egy vállalható kép sikeredett róla. 


A sorozat következő tagjaként egy Anadolu Airlines által egy Boeing 737-8F2 is tiszteletét tette felettem, és a TC-JHF 10 973 méteren 837km/h sebességgel haladt a célja, London felé.


Majd egy Pegasus Airlines lett a következő a sorozatban, ez pedig nem volt más mint a TC-RBL, ami egy Airbus A321-251NX. A repülőgép felettem 10 371 méteren 813km/h sebességgel haladt a célja, Vienna felé amikor megörökítettem.


Ezt a sorozatban egy KLM repülőgép követi, ez pedig most a HL8075. A Boeing 777-FEZ a cargo vonalat erősíti, és a légkörnek köszönhetően egy szerencsés kompozíciót tudtam hozzá társítani, ugyanis a gép tőlem messze haladt el 10 851 méteren 889km/h sebességgel Jászkarajenő felett. A repülőgép a kép készültekor Viennaba tartott.


Ez után, egy számomra igazi ritkaság következik, ugyanis az ASL Airlines  színeiben tündöklő Boeing 747-4KZF repülőgép, az OE-IFM haladt át felettem. A Liegebe tartó repülőgép 10 973 méteren 900km/h sebességgel közlekedett.


A ritkaságokból pedig ismét a vége felé akad bőven, pedig nem direkt csinálom. De egy Malaysia Airlines is elhaladt felettem Kuala Lumpur felé. A 9M-MAG regisztrációra hallgató Airbus A350-941 10 775 méteren 885km/h sebességgel haladt éppen amikor megörökítettem. Ráadásul ez a festés is teljesen új volt számomra és a gyűjtemény számára is. 


A ritkaságokat egy Turkish Airlines színeiben pompázó Boeing 737 MAX 8 szakította meg. A TC-LJC egy Budapestről induló repülőgép amely 3 840 méteren 600km/h sebességgel emelkedett, hogy Istanbul felé vegye az irányt.


Ezt követve pedig egy újabb szekció nyitó repülőgép tűnt fel az égbolton. Ez nem volt más mint egy Boeing 737-7K2, az YR-BMR. A repülőgép a HelloJets számára nyitott egy utat a légitársaság számára, amikor 11 278 méteren 800km/h sebességgel elhaladt felettem Tel Aviv felé.


A sorozat vége felé pedig érkezett még egy Air Serbia, a YU-APD. Ez egy Airbus A319-132 repülőgép és eddig ilyen típust egyáltalán nem tudtam fotózni ettől a légitársaságtól. A Belgrade felé tartó repülő éppen 10 119 méteren 743km/h sebességgel haladt.


Illetve a sorozat befejezésére egy kis repülőgép is érkezett a Mészi Air Service által. A HA-DID regisztrációra hallgató Cessna 172E Skyhawk, Kecskemét felett gyakorolt, ugyanis ez egy oktató repülőgép. 906 méteren 449km/h sebességgel haladt a  repülőgép, amikor megörökítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedvenc!

Visszatértem LHJK-ra, mert érdekelt a felújított Mig-15 bisz

Egy jó ideje nézegetem már a repülős hírek közt, hogy a Jakabszállás Airporton  nyugállományozott MiG-15 bisz állapota változott a legutóbbi...

↑ Vissza a tetejére ↑ Vissza a tetejére