Az első a sorozatban a kezdőképen is látható B-308P repülőgép ami egy Airbus A330-243F. Ez a repülőgép a Sichuan Airlines kötelékébe tartozik és ezt a szekciót nyitotta meg amikor Chengdu felé emelkedve 6 134 méteren 722km/h sebességgel lefotóztam.
A sorozat második tagja az One Air egyik Boeing 747-428ERF repülőgépe, a G-ONEF ami a szekciójában is másodikként érkezett. Ez a repülőgép Hong Kongba tartott és 11 278 méteren 917km/h sebességgel haladt át felettem.
Majd egy újabb szekció nyílt meg. Az EI-EBD is áthaladt felettem 10 973 méteren 782km/h sebességgel London felé tartva. Ez a repülőgép egy Boeing 737-8AS és a Ryanair kötelékébe tartozik, és így ezt a szekciót meg is nyitotta egyben.
Ezt követően egy Korean Air Boeing 747-8B5 repülőgép érkezett fölém, a HL7644. Ez a repülőgép Londonba tartott 11 590 méteren 839km/h sebességgel.
A folytatást egy EgyptAir hozta meg, hiszen az SU-GDA érkezett meg. Ez egy Boeing 737-866 repülőgép és Budapestre ereszkedett éppen 4 122 méteren 652km/h sebességgel.
Ez után ismét egy Korean Air érkezett, ezúttal azonban a HL8274. Ez egy Boeing 777-3B5(ER) és Viennaba tartott felettem, 10 363 méteren 852km/h sebességgel.
A sorozat az Asiana Airlines HL8383 repülőgépével, egy Airbus A350-941 folytatódott. Ez a gép éppen Paris felé haladt felettem 12 192 méteren 857km/h sebességgel.
Ez után az Air India VT-JRI repülőgépe haladt át felettem 12 184 méteren 845km/h sebességgel Londonba tartva. Ez a repülőgép egy Boeing 7878 Dreamliner.
Majd egy SunExpress érkezett, méghozzá a TC-SUU. Ez egy Boeing 737-86Q repülőgép ami Antalya felé haladva 11 278 méteren 852km/h sebességgel közlekedett.
A következő repülőgép az Air Cairo kötelékében repül és SU-BUM regisztráción közlekedik. Ez a repülőgép egy Airbus A320-251N és áthaladásakor 11 278 méteren 893km/h sebességgel tartott Hurghada felé.
A sorozat folytatásában pedig nyílik egy új szekció a Jet2 számára. Ugyanis a G-JZDG repülőgépüket lencsevégre kaptam amikor Larnaca felé haladt 11 278 méteren 848km/h sebességgel. Ez a repülőgép egy Boeing 737-8H6.
Majd az Anadolu Airlines TC-LAE repülőgépe érkezett fölém. Ez a Boeing 737 MAX 8 éppen Istanbul felé emelkedett amikor 6 675 méteren 728km/h sebességgel lefényképeztem. Ez a repülőgép a szekciójának a második tagja lett.
A szekció nyitányoknak pedig még nincs vége! Egy Atlantic Airways kötelékébe tartozó Airbus A320-251N repülőgép haladt át ugyanis felettem, ami nem volt más mint a OY-RCL. Ez a repülőgép Chaniaba tartott éppen és 11 880 méteren 843km/h sebességgel sikerült megcsípnem.
A vége felé haladva érkezett még egy Air Serbia, ami a YU-ALZ ATR 72-600 repülőgép volt. Ezt a gépet hónap elején és hónap végén is sikerült elcsípnem, így nagy szerencse vele. A képen éppen Budapestre ereszkedik 4 031 méteren 470km/h sebességgel.
De azért még akadt a végéig fogás szépen! Itt van például egy Asiana Airlines, amit már olyan szépen tudtam megfotózni áthaladás közben, hogy egy ilyen szép keretet ihletett meg velem. Egyébként ez egy célom, hogy a jobban sikerült képeket egy külön listába rendezve fogom gyűjteni. De még nem tudom. Az biztos, hogy a nem lecserélős képeket így fogom szerkeszteni a továbbiakban is. Ez a repülő egyébként a HL7771, Airbus A350-941 és Parisba tartott felettem 11 582 méteren 845km/h sebességgel.
Szerencsémre egy katonai forgalmat is sikerült elcsípnem az USAF jóvoltából. Ugyanis az egyik Lockhead C-5M Super Galaxy, a 86-0019 éppen katonai mozgást végzett Raimsteinből valamerre, és ezt felettem 10 668 méteren 893km/h sebességgel tette meg a kép készültekor.
A sorozatot két szekció nyitó repülőgép zárja. Az egyik a B-18909 ami a China Airlines egyik Airbus A350-941 repülőgépe. Ez a gép a fotó készültekor 12 192 méteren utazott London felé 770km/h sebességgel.
A másik pedig a T'Way HL8211 Airbus A330-223 repülőgépe. Ezt a gépet is sikerült hónap elején és végén is lefotóznom, így eléggé szerencsés a hónap spotting szempontjából. A repülőgép Frankfurtba tartott 11 582 méteren 909km/h sebességgel.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése