2024. november 17., vasárnap

Folytatódik az e-havi spotting lista!

Az már az előző bejegyzéskor is teljesen egyértelmű volt, hogy nem semmi lista fog gyarapodni ebben a hónapban. Vagyis inkább, hogy nem semmi számban fog a gyűjtemény gyarapodni inkább. Az viszont örömömre szolgál, hogy ebben a bejegyzésben, tulajdonképpen a hónap feléhez közeledve, ismét be tudok számolni 14 repülőről ami felkerül a gyűjteménybe. Ebből ráadásul kettő teljesen új szegmenset nyit és ismét beférkőzött két kis repülőgép is a sorozatba! A hónap még biztos, hogy kecsegtet jó pár repülőgéppel, és alig várom, hogy mik lesznek majd azok. Szerencsére egész ól ki tudom fogni most a szép időket hozzá, amikor érdemes felfotózni az égboltra. 

Kezdésként nézzük meg a bejegyzést szemléltető kezdő képet. Ez a repülőgép az Egyptair egyik Airbus A320-251-se, az SU-GFJ. A Budapestre ereszkedő repülőgépet 4 465 méteren és 685km/h sebességgel csíptem el. 


A következő repülőgép a Wizz Air Airbus A321-271NX-je ami a 9H-WNG lett. A repülőgép Londonba tartott a kép készültekor és 10 973 méteren közlekedett 793km/h sebességgel.


A folytatást a Turkish Airlines hozta el. A TC-JNK éppen Dusseldorfba tartott. Az Airbus A330-343 repülőgép felettem 11 582 méteren haladt 833km/h sebességgel a célja felé.


Ezt követi a sorozatban a China Airlines B18917 repülőgépe, ami egy Airbus A350-941 repülőgép. A repülő Londonba tartott felettem és 12 192 méteren 932km/h sebességgel haladt a célja felé.


Majd egy Emirates is elhaladt felettem, ami nem volt más mint az A6-EOZ. Ez az Airbus A380-861 repülőgép éppen Amsterdamba tartott, és áthaladásakor felettem 11 582 méteren haladt 856km/h sebességgel.


Aztán érkezett egy Air Cairo is fölém, méghozzá a SU-BUZ. Ez egy Airbus A320-251N repülőgép és felettem áthaladtakor 10 668 méteren 841km/h sebességgel közlekedett célja, Hurghada felé.


A következő repülőgép az Austrian Airlines flottájában közlekedik, és nem más mint az OE-LZD. Az az Airbus A320-214 Bucharestbe tartott amikor lefotóztam és 10 668 méteren közlekedett a célja felé 750km/h sebességgel. 


Majd egy Virgin Atlantic érkezett. A G-VLIB egy Airbus A350-1041 repülőgép ami London felé tartott a kép készültekor és 11 582 méteren haladt 872km/h sebességgel.


Ez követi a sorozatban egy igazi különlegesség. Ugyanis ilyen kis gépet össze szedni ott fent eléggé nehézkes, de egész jól sikerült azért. Az OE-EMS egy Pilatus PC-12 NG ami magán repülő. A repülő éppen Viennaba tartott 7 925 méteren 483km/h sebességgel. 


A sorozat folytatásában az egyik kedvenc gép típusom következik, egy Airbus A340-642. A G-ECLM regisztráción közlekedő repülőgép az Eurpoean Cargo színeiben repül és ezzel megnyitotta ennek a szegmensnek is az útját a gyűjteményben. A Bournemouthba tartó gép 11 582 méteren haladt a célja felé 850km/h sebességgel.


Ezt követi a sorozat vége felé egy Korean Airlines. Pontosabban a HL8007, Boeing 777-3B5(ER). Ez a repülőgép Londonba tartott 10 973 méteren 852km/h sebességgel amikor lefotóztam.


Majd egy Etihad Cargo is érkezett, méghozzá az A6-DDE. Ez szintén egy Boeing, de 777-FFX kivitel. A repülőgép Amsterdamba tartott 10 363 méteren 867km/h sebességgel.


Ezután pedig ismét sikerült elcsípnem egy kis repülőgépet. Ez nem volt más mint a HA-STQ. Ez egy Diamond DV-20 Katana, és éppen Budapest felé tartott.


A sorozatot pedig ez az Antonov AN-12BP zárja, ami szerencsémre annyira sikeres fotó lett, hogy rögtön be is tudtam tenni a kiemeltek közé. Ráadásul az UR-CBG-nek köszönhetően egy új szegmens is nyílt ezzel a Cavok Air számára, akiktől ezidáig egyáltalán nem volt képem, sőt, számomra is egy új légitársaság volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedvenc!

Visszatértem LHJK-ra, mert érdekelt a felújított Mig-15 bisz

Egy jó ideje nézegetem már a repülős hírek közt, hogy a Jakabszállás Airporton  nyugállományozott MiG-15 bisz állapota változott a legutóbbi...

↑ Vissza a tetejére ↑ Vissza a tetejére